Cause good girls are bad girls that haven't been caught.

Alltså denna dagen har varit väldigt bra.
Jag har haft sista provet i Historia. Jag kunde 4 av 11 frågor. På riktigt.
Men de fyra jag kunde, kunde jag jävligt bra. Sedan var det frågor om revolutioner i Polen, länder jag inte hört någonting om, olika ledare jag inte ens kunde uttala namnet på och frågor som jag inte ens förstod vad de betydde. Så grejen var alltså att jag har suttit och pluggat som en dåre och skulle nu köra som fan, inte pga att jag inte pluggat utan för att jag läst om fel saker! Åh, jag var så nära på att börja gråta. Bredvid mig i salen satt en tjej som hade prov i samhällskunskap som var minst lika uppriven som mig haha. Den hjälplösa känslan. Så jag tog mitt papper och gick ur salen efter cirka 20 minuter. Frågade Mr. Teacher om jag inte kunde få kompletera provet nästa vecka. "Fråga mig nått om NATO eller Koreakriget och jag kan det, men jag verkar ha fokuserat på fel saker i boken": 
 
Och underbar som han är så löste vi det så att vi gick inom alla frågor muntligt istället.
Så nu är jag klar med kursen. Nu har jag äntligen betyg i Historia A! Woho! Känns så sjukt gött att faktiskt ha gjort det där. Att det äntligen är slut och att jag klarade det jättebra! 

Sen fick jag två sms idag om två olika varor att hämta ut på posten.
Rena rama julafton här ju! 
Och den ena vaaaaaaaaaaaaaaaaaar.... min nya telefon! Åh. Så. Snygg. Så snygg så jag vågar liksom inte riktigt använda den. Vit och guld. Värsta bling. ♣ Tar emot lite att ha ännu en appelprodukt, jag vill ju egentligen inte gilla apple. Men det gör jag tydligen ändå.. 
 
Så resten av kvällen spenderades med träning och sedan lek med telefonen. 
Och nu ska jag leka lite mer med den.
 

regular | |
Upp