Hello Brooklyn, Hey LA

Klockan är 00:31, nu lägger jag ner historieboken.
Fan vad körd jag är i morgon alltså.
 
Vero sitter bredvid mig. Vi sitter i soffan med varsin dator bland alla kuddar å filtar jag har. Och även godisskålar och historiepapper och böcker. Jag har spenderat timmar med att plugga, tvingat Vero förhöra mig, klagat och dampat över detta. Hon har sagt till mig att plugga, spelat insperarande musik för mig och hämtat kaffe. Bättre tjej får man ju leta efter. ♥ Vi har dessutom ätit godis så vi har ont i magen och typ... ja. Bara varit. Letat linser till Vero. Kollat tåg som går på skittider, hatar Sveriges kollektivtrafik och priser. John Tucker Must Die går för andra gången på teven. 
 
Så nu skiter jag i det här.

Får ge mig på det igen i morgon, innan 14:00 då provet är. Fan, önska mig lycka till. 
Vad mer har jag för episka planer i mitt liv?
I morgon: prov, träning
Torsdag: jobb
Fredag: jobb
Lördag: jobb och förhoppningsvis roligheter
Söndag: probably bakfull. Annars gymmet
 
Denna vecka alltså. Mitt liv ♥ 
 
Nästa vecka då?
Jo. Då ska jag på äventyr. Värsta secret business här. Eller inte. Men Jo. Det ni! Ska behålla detta superhemligt, så kan jag lägga ut en bild på mig själv här nästa vecka framför någon känd staty eller byggnad och fråga "Gissa vart jag är!!!!" så får ni alla bah "OMG ÄR DU DÄÄÄR!" Fast alla kan nog gissa vart jag ska. Men man kan ju försöka verka lite cool och spännande. 
 
Dagens låt får vara denna: 
 
 
 
regular | |
Upp