år 2014

Hej igen! Det var länge sedan jag skrev.
 
Det har hänt mycket och absolut ingenting på samma gång. Men nu är det 2014 som gäller och det är året då det händer saker har jag sagt till mig själv! Jag har några nyårslöften som handlar mer om attityd och sätt att se på saker, än att göra saker så som de där klassiska "börja träna" osv.  Men självklart är även det en punkt: att fortsätta träna, dricka mer vatten och bli av med chokladberoendet som jag ännu en gång hamnat i. (damn you, juletider) Jag har även tagit tag i några saker som hängt och tryckt på mig länge idag! Idag är en bra dag på den nya året. Som syrran sa; då är allt som hände 2013 liksom borta nu. Det är glömt och ett nytt år är här. Haha, det tänket ska man ha! År 2014 ska bli mitt år! Mitt, mitt, mitt. Jag, jag, jag! 

Jag kan även pricka av mer saker på min lista! 
 
Första middagen √
Första kvällsmaten √
Första natten √
Första frukosten √
Första bju-fikat √
Första tvätten √
Första hälla-vatten-över-hela-golvet √
Första duschen √
 
Några andra viktiga punkter som jag ännu inte har prickat av är väl
Första tappa-något-i-golvet √
Första paniken orsakad av spindlar √
Första paniken pga konstiga ljud √
Första bakningen √
Första bjuda-på-hembakat √
Första eldningen i kakelugnen (iiiiiiiii jag har en kakelugn !!!!!!!!!!!!)
Första spika-upp-en-tavla √
 
Sedan såklart saker som:
Första grillningen ute
Första förkröket √
Första komma-hem-vid-03.00 √
Första tjejkväll med te, måla tånaglarna och sitta i pyamas med en romantisk komedi √
Första tevespel-kvällen
Första skräckfilmkvällen (men jag ska ju sluta se på skräckisar..)
Första slummerpartyt! 
Första julpyntet √ 
Första försova-sig till jobbet √
 
Fler "första"-punkter att pricka av, från Er:
av Evelina:
Första hemsläpet 
Första storstädningen √
 
Vad finns det fler för "första"-punkter att pricka av?
Kom gärna med fler! ♥
regular | |
Upp