Allt jag inte vet vad det är heter från och med nu Fikus

Hej!
Jag är så trött. SÅÅÅÅ trött och jag förstår inte varför. Har pratat med både en, två och tre personer om det och alla säger att "det är ju inte så konstigt så i farten som du är varje dag!"  Men för typ två veckor sedan var jag lika mycket i farten och jättepigg? Gah. Jag vet inte. Kanske är det sömn och noll stress som behövs. Och sol. Herregud vi hade en jättefin dag förra veckan och hela livet liksom sjöng. Jag levde i en musikal den dagen och gick och sjöng tyst för mig själv passande låtar till alla situationer jag hamnade i. Egentligen ville jag dansa också, och sjunga högt så alla kunde höra och hänga med! Fick hejda mig själv rejält för att inte skutta upp på en parkbänk och sjunga "GOODMORNING TOOORSBY!" när jag var påväg till jobbet. (hoppas alla som sett Hairspray got that one, och alla ni som inte gjort det borde göra det.) 
 
Jag vill leva i en musikal. :) 
 
Nu är jag bara trött och sådär sne. Sådär "vakna-på-fel-sida" sne. Men man får väl ha såna dagar också.  Men jag tycker inte om dom. Jag har hur mycket roligt som helst framför mig och bakom mig, och det är hur bra som helst med mig! Men vaknar jag med denna låga sinnesstämning så liksom ger inte det samma kick. Bläääh. Pepptalk någon?
 
Jag har införskaffat nya tallrikar och blommor och mublerat och allt. MASSA saker som hemmafrun Memmie skulle döda för att få visa upp här! Men. Jag. Orkar. Inte. 
 
I morgon ska jag ladda batterierna och förhoppningsvis vara sådär musikal-glad från och med då. Min bror, T och jag ska göra egen pizza och se på zombiefilm. ♥ Och dricka öl. Kan man ha en bättre fredag?! 
 
Hoppas alla har det bra! Har det hänt något kul? 
 
 
 
 
 
regular | |
Upp