21 november

Jag skrev en text. Jag skrev en lång text om året som gått från jag skrev sist, februari, till nu. Jag skrev om hur bra året varit, hur jag mår, hur jag känner. Vad som hänt. Vem jag är idag osv. Jättelångt. Sen så kände jag att nej jag orkar inte. Jag vill fylla i en lista. Så jag googlade i typ en halvtimma efter roliga listor men hittade ingen rolig. Så här blir en skitlång halvtråkig lista istället. Mest för att underhålla mig själv. Och visa er att jag lever. 
 
Vem är nummer 9 i din kontaktlista? - Chris
Vilka finns i din "mottagna samtal"lista? - En jävla fin blandning av folk 
Vem kysste du senast? - En fin en. 
Vem kramade du senast? - Marie
När såg du din bästavän senast? - Onsdags ♥
Din favoritlåt? - Just nu - Sarah Smiled med Panic! at the disco eller Under Cover of Darkness med the Strokes
När vaknade du imorse? - 11:28
 
Vem hade du velat träffa just nu? - Jennie 
Vilket är det bästa året hittils? - Årets!
När drack du alkohol senast? - IFredagsölen 
Är du en rökare? - Till och från 
Föredrar du snus eller rökning? - Båda haha
Är du oskuld? - Nä 
Thåström eller Håkan Hellström? - Utan tvekan Håkan 
Göteborg eller Stockholm? - Göteborg 
Vilken låt är nummer 6 uppifrån i din spotifylista? - Yesterday med Mest
Vilken låt är nummer 6 nedifrån i din spotifylista? - Sarah Smiled med Panic! hahaha
Vem skrev du senast sms med? - Anna 
Vem ringde dig senast? - Karl
 
Senasta kändisen du såg? - KEN RING 
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? - Lördags 
Har du piercingar? Inte just nu 
När grät du senast? - Onsdags, såg The Fault in Our Stars
Använder du hårspray? - Ja 
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Nej 
Vill du gifta dig i framtiden? - Ja
Vilken vän vet mest om dig? - Jennie & Vero
Har du varit vän med någon som du inte tycker om nu? - Ja 
Vem skrev åt dig på Facebook senast? - Johan
Din bästa tjejkompis? - Syrran är min andra hälft. Vero är min bästa kompis. 
 
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? - Leendet tror jag. Hållningen, stilen 
Favoritdryck? - Kaffe
Favoritdryck innehållandes alkohol? - Öl, Rosa Pantern eller Thai Mojito 
Hur ofta festar du? - Så fort tillfället ges. ;)  
Klänning eller kjol? - Klänning.
 
Vilken svordom använder du mest? Fan
Äger du en iPod? Nej
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 09:00. men det betyder inte att jag går upp då...
Använder du flip-flops? Nä
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? både och 
Vilken var den senaste filmen du såg? The Fault In Our Stars
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Haha! vilket fråga. Jag känner ingen barnfamilj, förutom brorsan och Thz om de räknas dit med en bebbe på 4 månader? isf båda.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En skitstor unicorn till Jennie. En sån som i Dumma Mig. hihi. 

Har någon någonsin kallat dig lat? Åh ja
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej
När var senast någon stötte på dig? Haha. Jag tror det hände igår. Annars måndag. Skumt folk. 
Vad åt du till middag senast? Minns inte när jag åt middag sist... 
Använder du huvtröjor? Jadå
Kan du vissla? Lite

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Ingen. 
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? De som pratat om andra med mig talar nog även om mig med andra.. men men.. haters gonna hate 
Är du blyg inför det motsatta könet? Ja fy ja. 
Vilken film kan du alla replikerna till? Fast & Furious Tokyo Drift, Mamma Mia, Frozen
Äger du några band t-shirts? Ja! Åh. My beloved. 
När flög du senast? Dublin i Maj ♥
Läser du för skojs skull? Jepp 
Pratar du några andra språk? Engelska. Norska?
Diskar du din egen disk? Ja det finns ju ingen annan här som gör't 
Har du gråtit offentligt? Ja 

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja åh ja 
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Han måste för jag är för blyg för att ta första steget. Oftast är jag även för blyg för att faktiskt gå på datean också. Men det löser sig. 
Kan du kasta macka? Nej
Har du någonsin varit på Jamaica? Nej men vill 
Vad har du med dig in på bion? Popcorn, cola å sällskap 
Vem var din favoritlärare och varför? Marie-Louise. Så inspererande människa! 
Har du dejtat någon av en annan religion? Ja
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Svenska och Engelska
Gillar du att flyga? Nej 

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor
Vilken är din favoritdrink? Rosa Pantern eller Thai Mojito
Gillar du din boende-situation? Yes
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Minst 8 
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Jepp, bussy lady

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nä 
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? För jävla petig!
Tror du att Gud är man eller kvinna? Venne. Prästen som döpte Hamham sa varannan gång "han" och varannan gång "hon". Lite coolt. 
Vad var det senaste du åt? Pôpcorn
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Tydligen var det mina syskon som kom på det? Those bastards. 

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Bilbo i the Hobbit (tydligen)
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? livedvd med x-japan
Tycker du om att krama folk? Ja ♥
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Monika i Vänner när mitt pedant-mood kommer fram. 
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Typ alla Katarina von Bredows böcker, som var min favorit för några år sedan. 
Tycker du att du är attraktiv? Nä. 
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Haha nej 
 
Senaste:
Låt du hörde: Sarah Smiles med Panic! at the disco
Film du såg: The Fault in Our Stars
Mat du åt: räknas popcorn?
Kram: Hejdå-kram med Marie igår

Puss: ♥
Känslan: Senaste känslan? Hunger..?
Resa: Stockholm. 
Glädje: fina sms. 
Dröm: Jag minns inte! Någonting jobbigt var det inatt iallafall, vaknade livrädd.
Person du träffade: Några killar som frågade efter vägen
Personen du pratade i telefon med: Karl
Personen du fick sms av: Anna
Gången du åt 7-eleven korv: hahaha! uhm.. tror aldrig jag ätit korv där
Saken du köpte: öl. yes. 

 

 
regular | |
#1 - - Vero:

Åh det här gjorde min dag!!♡♡

#2 - - jennen:

åh, älskar att läsa listor! :D
älskar att fylla i de också, så jag snor den här av dig, hihi. :)

Upp