The kids of tomorrow dont need today

Roliga bilder lägger jag upp idag. Orkar inte skriva ihop någonting. 
Vero kom över med chokladbollar och nu sitter vi här som vanligt med varsin dator i knät, lyssnar på musik och kollar på konstiga klipp typ. Jag har sökt jobb. Jag skiter i att jag inte har kompetens till allt jag vill söka. Jag struntar i som de söker erfarenhet eller kräver att jag har utbildning. Jag svarar istället med "jag vet att jag inte har utbildning eller minst två års erfarenhet men jag är fanimig det grymmaste butiksbiträdet ni kommer få äran att träffa. Jag vet att jag kommer klara det galant om ni bara ger mig en chans, ni kommer inte ångra er." Yepp, thats how I roll. Nejdå. Men jag önskade att jag vågade skriva så. Egentligen; vad har jag att förlora på det? Skulle vara roligt att söka ett jobb med ett personligt brev i den stilen, och se om man får svar, och i sådanafall vad för svar. Hm.. kanske ska testa.
 
Vero är DJ och hon är inne på tung rapp nu. Känns som vi helt plötsligt sitter i de djupaste av förorter någonstans. Spännande. 
 
 
 
 
 
 
#yolo och allt det där. 
 
 
 
 
 
regular | |
Upp