update

Hej på er,
Vero är en apa.
 
Hihi.
Nejdå, det är hon inte. Jag skrev bara så för att hon tvingar mig att uppdatera här. Så voila, här är uppdateringen.
 
Sitter och äter Malteasers. Istället för att gymma. Insåg vid halv att gymmet stänger klockan 21 så mina planer sket sig liksom. Så då kan jag lika gärna äta godis. Sitter och mår illa också, sådär nervös. Men så säger jag att allt kommer gå bra, det gör ju alltid det, men så mår jag ändå illa. Och vill inte. Vill stanna i min lilla hobbithåla.
 

Vero har sovit här söndag-måndag och tisdag-dag. 
Det var mysigt. 
Nu känns det så jävla ensamt här haha
Först att syrran bodde här, sen att Vero sovit här.
Det känns typ som jag väntar på att någon ska komma hem. 
Vi såg på Safe Haven. Den var bra.
Och så har vi packat åt henne och ätit chokladdoppade frukter, godis.
Micropopcorn poppade i kastrull. Det var gott.
Sett på Skönheten och Odjuret.
Jag har sett den 5 gånger sen jag fick den nu. 

 
 
regular | |
#1 - - Vero:

Du låter positiv idag hihi.. Det kommer lösa sig Memmie! Och tack för jag fick sova hos dig, min räddare i nöden!<3 Det varmysigt.

Svar: alltid positiv! ;) hahaha ;) du är mysig :*
Memmie

Upp