Oh, turn on the lights. Its so dark in here, inside her life

Well, jag har svarat på några frågor iallafall på historian.
Men jag lär sitta här någon timma till. För jag kan verkligen inte koncentrera mig. "Då lovade president Truman att USA skulle: "stödja alla fria folk, som gör motstånd mot försök att underkuva den genom väpnade minoriteter eller genom tryck utifrån" alltså Hallå där Mister Truman, det där meningen är inte ens hel?! Vad är det där för jävla skittal? Du kan ju inte sluta tala mitt i en mening, nu sitter stackars Memmie här x antal år senare och förstår absolut ingenting av vad du menar! Det skulle du tänkt på, när du skulle hålla tal som skulle citeras i historieböckerna i år framöver. 
 
Jag lyssnar på musik och kollar musikvideor också.
Jag lyssnar på detta bland annat:
 
 
 
 
 
En vacker dag vill jag se Jamie T live.
Det hade varit awesome. 
regular | |
Upp