tendens till mode-inlägg, men ändå inte.

Alltså. Jag är nog bakvänd på något vis.
För sedan hösten anlämnde med dunder och brak har jag mer eller mindre endast klätt mig i kjolar och klänningar! Hur mystigt är det inte med varma tights, en kjol och en go varm tröja?! Jag tycker faktiskt att vintertights är varmare än jeans (logiskt?) plus att jag knappt har några jeans som jag får plats med långkalsonger/tights under.
 
Så praktiskt: kjol å tjocka tights!
 
Under sommaren däremot hatar jag kjolar, klänningar och tunna kläder. Eftersom jag känner mig så obekväm i att svettas och va varm så vill jag heller gömma kroppen. Så på med mer kläder på sommaren -. vilket inte direkt löser värmeproblemet..

Jag köpte en kjol som ser ut såhär, men ändå inte, i måndag. Modellen är den samma men kjolen är vit med små cirkelliknande mönster på! Älskar den, åh. Min fina, fina kjol. Sitter nu och kikar på fler kjolar att beställa, men jag måste spara pengar. Varför har jag inte kommit på det här med kjolar innan?! Då hade min garderob varit lika fylld med kjolar som med jeans ju. Men nu får jag iallafall använding av alla tiotals klänningar jag har men knappt använt!
 
 
Älskar den, så måste bara få visa er. och att jag, Memmie som aldrig känt mig bekväm i kjol å klänning nu har vänt helt och hållet och bara älskar det!! Och perfekt att man kan ha alla möjliga färger på thightsen till ju! För jag älskar att lysa upp höstmörkret med roliga färger och mönster! 
 
 
  Hur många gånger använde jag egentligen ordet "älskar" i detta inlägg? ♥
 
regular | |
Upp