Alla ♥-ans dag.

Igår var det största dagen på året på praktiken. Det var ju alla hjärtans dag! ♥
 
Dagen var riktigt rolig med ett konstant högt tempo, men det var en så lättsam stämning i butiken och bland alla kunder så tiden bara rann iväg! Utgångspunkten var bland de flesta såklart rosor i olika färger, men sedan fick jag ofta fria händer att plocka ihop en bukett, och det var så roligt att låta fantasin flöda ordentligt och plocka ihop det ena efter det andra. Jag var lite orolig på torsdagen över hur det skulle gå, men hela fredagen löpte på jättebra utan minsta problem, det känns jätteskönt. Jag blev till och med tillsagd innan jag gick hem att jag skulle vara stolt över mig själv, hihi! 
 
Jag spenderade kvällen med Vero. Vi satt nerbäddade i mjukiskläder under varsin gosig filt, drack te och åt choklad och såg på film till ett på natten. Det var jättemysigt, och jag tror faktiskt inte att man kan tillbringa en dag som den på ett bättre vis. ♥ 
 
Bland annat såg vi denna, och det är nog den roligaste, skönaste och mysigaste (på sitt eget vis) film jag sett sedan... jag vet inte.  Brides Maids? Alla borde se den! Alla som gillar den typen av filmer då. Jag känner en tjej som börjar på T som antagligen skulle skämmas alldeles för mycket för att orka se klart den dock, haha! ;)
 
 
 

 
Nu sitter jag och äter choklad som pappa kom in i butiken och gav mig igår. En hjärtask med uuuuuunderbara, hiiiiiiimelskt goda choklader i. ♥  Och dricker min första kopp kaffe sedan förra lördagen. Jag har plågats av syntom som tydligen kan liknas med magkatarr under veckan och allt annat än vatten har fått mig illamående. Men nu börjar det vända och jag chansar på kaffet nu eftersom huvudvärken och sugen efter den magiska drycken ger mig abstinens! 
 
I kväll står Tjejkväll på schemat och det kanske är dags att hoppa ur slökläderna och borsta håret! 
 
För övrigt kom jag på mig själv med att jag stod inne på ICA utan bh idag.. HUR kan det ens hända?! Jag tackar gud att det är vinter och jag var påpälsad med tshirt, tröja, jacka och halsduk.. 
 
 
regular | |
#1 - - Mia:

Åh vad mysigt det låter^^

Upp