Foton och foton och foton

Veckans topp: kaffet och flera timmars snack med Vero i går ♥
Veckans bott: migrän och illamående på tisdagen
 
Hej! Vilken vecka - är det redan fredag i morgon? För mig är det torsdag eftersom jag sov bort hela tisdagen. Migrän på morgonen följt av en hel dag med illamående och huvudvärk. Jag sov mest hela dagen, och jag hoppas detta var en engångsgrej och inte en varning på en dundersjuka eller så som komma skall. Det känns som varenda en är eller har varit sjuka nu, såväl med förkyldning som spysjukan. Och jag vill helst slippa båda två. 
 
Men ja, jag har inte så mycket att dela med mig av. 
Annaaaaaaars planerar jag att göra om en av mina väggar här till en wall of fame. Nej men rama in mängder och mer mängder med bilder på artister och personer som jag beundrar och klä en hel vägg med dem huller om buller. Dock vet jag inte vad för färg jag ska ha på ramarna eller om bilderna ska vara svartvita eller i färg. Det är en kort vägg över soffan jag planerar att göra detta och de tavlorna som är på väggen bredvid är har bruna ramar varav den ena har en liten guldkant, liksom de flesta andra ramarna i rummet. Ska man köra på samma då? Eller guld? Vita? Jag vet inteeeeeeeee! Förslag? Lite inspo till det. • • 
 
 
  
 
 
 • • För övrigt tittade jag ignom mitt fotoalbum förut. Jag vill skriva ut fleer bilder och jag vill köpa fler ramar för att kunna rama in fler bilder! Är sugen på att ha en en hylla i min bokhylla med bara ramar med foton. Då ska ramarna självklart gå i brunt och guld som alla andra i rummet, men storleken kan variera. Det enda som är kruxet med denna idé är ju att jag fan inte har plats till att flytta någonting ur hyllan haha! 
 
Vi kör en fråga på detta också som jag vill att _alla_ ska svara på! 

Kan man ha inramade foton inne på toaletten?

Alltså vanliga bilder av olika varianter. Spexbilder med vänner, en bild på en av sommarens fisketurer, kanske en partybild och en bild på vovven Casper? Kan man det? Eller vad kan man ha för typ av bilder? Eller borde man inte ha det alls? Vad tycker ni!?
 
 
 
regular | |
Upp