heartbreak, a fake smile, and 2000 miles

Jag såg på de fyra första avsnitten i första säsongen av O.C igår.
Jag fick låna hela första säsongen av Vero.
Nu drömmer jag inte längre om att jobba i en blomsterbutik i Frankrike och gifta mig med blomsterbudet som på ett väldigt romantiskt vis bjuder ut mig på vår första date när jag står på en stege i butiken och vattnar några blommor, när han kommer in och blir mållös av kärlek. Nej. Nu drömmer jag om att bo på något varmt ställe och tillbringa dagarna på stranden, kvällarna på stranden och nätterna på stranden. Och där finns snygga badboys som egentligen är snälla och jag är 16 år igen. Jag vill smyga ute, jag vill tjuvröka och vara nervös för att mamma och pappa ska upptäcka det. Jag vill sitta ute sent och dricka någon äcklig sprit, eftersom det var det enda vi fick tag på eftersom vi är minderåriga. Jag vill känna att jag inte behöver bry mig om vad andra tycker om mig och hur jag är. Jag vill känna fjärillar i magen igen, sådär riktigt mycket fjärillar så man mår illa. 
 
Det är nog min nya dröm. Tack Vero, för min nya dröm! ♥
Dock är det lite drygt att jag inte kan bli 16 år gammal igen. Men jag kan väl bo på ett varmt ställe, där även 22-åriga killar går i linne och stora byxor, cyklar eller tar sig fram med skateboard. Och jag kan springa runt i söta klänningar. 
 
 
Did i miss your call again? 
No, you never called it was a thought inside my head. 
Did i take the fall again? 
I should've payed attention to all the words you said. 
 
 
regular | |
#1 - - Vero:

RYAN ATWOOD ÄR MIN OCH DET ÄR MED BASTA!!! Inte för att du skrev något om han.. MEN HAN ÄR MIN!! hih

Upp