11:07

11:07 - Memmie har varit vaken i snart 2,5 timma!
 
Igår, när jag var på jobbet 13:00 så hade jag varit vaken i 45 minuter när jag kom dit. Idag har jag handlat och pluggat. Nu ska jag laga matlåda. Förhoppningsvis hinner jag duscha också. Oh my god, så är det såhär det känns att bli vuxen? Sjukt trött dock. Somnade närmare halv tre. Mina sovvanor alltså. ♥ Jag trodde de ändrades efter tonåren men tydligen inte. Mentalt är jag väl fortfarande 16 så det stämmer väl kanske ganska bra ändå... 
 
  
Bild till höger: Veros tappra försök att väcka mig en morgon förra veckan.
Bild till vänster: Memmie pluggar tidig tisdagsmorgon med kaffe och bra musik. 

(Vi kan ju skippa att berätta att mamma faktiskt fick hämta mig för att ta med mig och handla i morse, bara så jag skulle komma upp och inte ligga i sängen till 11:45 som vanligt..) 
 
regular | |
#1 - - Vero:

Ååh har du gjort om bloggen??:)

Svar: jaaaa istället för att plugga :D
Memmie

Upp